Dissecció d’un verat

Un dels temes treballats a l’àrea de coneixement del medi natural és el dels animals. S’expliquen diferents conceptes clau com ara les classificacions de les espècies segons l’anatomia, la reproducció o l’alimentació. Cada grup el defineix una sèrie de trets que sempre son més fàcils de memoritzar amb la pràctica.

Així que s’ha aprofitat l’ocasió i s’ha disseccionat un verat. En aquest s’han pogut distingir les aletes principals: dorsals, pectorals, caudal, anal i pelviana.

A més a més s’han repassat les característiques d’aquest grup de vertebrats: respiració a través de les brànquies, l’esquelet anomenat espina, les escates que recobreixen el cos i la morfologia interna que el forma. L’alumnat més atrevit ha acabat treballant amb les mans.

Per veure les fotografies de l’activitat clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família. 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut