Comença el desplegament de les eines digitals als alumnes de Cicle Superior

Coincidint amb l’inici del segon trimestre, aquests dies els/les alumnes de sisè han començat a rebre el seu ordinador portàtil per tal que en puguin fer ús tant a casa com a l’aula. Es tracta d’un chrome cedit pel Departament d’Ensenyament i que forma part del programa Educa en Digital a nivell de la Comunitat Econòmica Europea per tal de garantir que tot l’alumnat pugui fer un correcte desplegament de l’àmbit digital amb igualtat de condicions entre els/les companys/es de classe. Aquest ordinador es cedeix a l’alumne/a durant tot el curs i s’haurà de retornar quan finalitzi. Es preveu que en el decurs de les properes setmanes també es faci la distribució a tots els alumnes de cinquè.