A les últimes sessions de producció escrita catalana l’alumnat de quart ha fet una activitat de coavaluació amb l’aplicació Padlet.
Per fer-la prèviament cada alumne/a ha realitzat un text narratiu de forma individual i atenent les característiques textuals adequades. Un cop donat per definitiu el text, cada alumne/a l’ha llegit davant del grup-classe. I els companys/es oients a través d’una tasca del Classroom han accedit a un mural col·laboratiu de l’aplicació Padlet per avaluar la redacció exposada.
Aquesta plataforma digital permet crear taulers col·laboratius, oferint un espai on es poden presentar recursos multimèdia (vídeo, audiovisuals, fotografies o documents). I aquests recursos s’agreguen com a notes adhesives com si fossin “post-its”.
A cada “post-it” hi havia l’autor i el títol de la redacció, i en aquest anaven apareixent els comentaris o consells per millorar el text i la puntuació donada.
Així que, el resultat final ha estat molt productiu. Perquè hem utilitzat una eina digital, motivadora i molt dinàmica per aconsellar i millorar la redacció dels nostres companys/es!
Per veure les fotografies de l’activitat clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.