Circuits tous a psicomotricitat

Una de les activitats que més agrada als infants i que permet un molt bon treball psicomotriu són els circuïts tous. En aquesta ocasió han estat els alumnes de P3 i de P4 que han realitzat un recorregut d’equilibri on han posat a prova la seva motricitat.

La sessió de psicomotricitat ha consistit en un circuit de recorregut circular que han realitzat gatejant i caminat. Per acabar la sessió l’alumnat ha jugat de forma lliure amb tots els coixins tous muntant les seves pròpies estacions de treball motriu.