Circuit esportiu i Tennis per cloure la jornada esportiva

El passat 23 de gener vàrem realitzar la jornada esportiva però a causa de la pluja i el fred no va ser possible realitzar totes les activitats que hi havia programades. Finalment ahir, amb una meteorologia molt més favorable, vàrem poder acabar la jornada esportiva.

Els alumnes de cicle mitjà i superior van poder gaudir d’una introducció al tennis gràcies a les activitats que van organitzar els tècnics del Club de Tennis Figueres. En Carles, en Sergio i l’Albert ens van oferir una diversitat de jocs per familiaritzar-nos amb el control de la pilota amb la raqueta i amb els tocs de dret, revés i rematada. Des de l’escola els volem agrair la col·laboració desinteressada que han realitzat durant la jornada.

Els alumnes més petits de l’escola varen realitzar un circuit per estacions on van poder practicar diverses activitats esportives. Van entrenar els xuts, els llançaments, els salts, les curses i els copejos. Va ser una bona forma de gaudir de l’activitat física compartida amb els companys i passant una bona estona.