Cançó cloenda dia de la Pau

Com ja sabeu el passat 30 de gener a l’escola vàrem commemorar el dia escolar de la pau i la no-violència. En acabar les activitats ens vàrem reunir tots al pati per escoltar i ballar una cançó que prèviament s’havia treballat a les àrees de música i d’anglès ja que la seva lletra ens ajuda a reflexionar sobre la pau i la no-violència. La peça treballada és “We are the world” composada l’any 1985 per Michael Jackson i Lionel Richie.

Aquí us deixem un enllaç al vídeo on hi podreu veure un resum de les activitats realitzades i l’audició de cloenda.

dia-de-la-pau-028a