Butterfly Park

Avui els alumnes d’Educació Infantil i els de Cicle Inicial hem anat a visitar el Butterfly Park de Castelló d’Empúries per tal de descobrir l’apassionant món de les papallones. D’aquesta manera hem observat en directe un dels insectes més atractius del món.També hem vist lloros i altres animals exòtics que comparteixen espai en un jardí tropical amb una ruta ben definida i molt didàctica. Aquesta visita va lligada al projecte interdisciplinar del curs i als projectes que s’han desenvolupat a les aules d’educació infantil. Paga la pena descobrir llocs ben a prop de l’escola tan interessants.