Buidem el camp

Aquesta setmana l’alumnat d’infantil 5 i 1r van realitzar una de les activitats que més els agrada, buidar el camp. És un joc de pràctica de llançament i xut on la rapidesa i l’organització a l’espai hi tenen un paper principal, així com també la resistència i la perseverança.

Repartim els alumnes en dos grups i omplim el camp de tot tipus de pilotes. Durant un temps determinat els alumnes han de buidar de pilotes el seu camp tot llançant-les al camp contrari. Una vegada finalitzat el joc comptem les pilotes de cada camp i comprovem quin equip ha buidat millor el seu camp.

Per veure les fotografies d’INFANTIL 5 de l’activitat clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.

Per veure les fotografies de PRIMER de l’activitat clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.