Avui l’alumnat de cicle mitjà i superior ha realitzat una de les activitats més esperades, la bicicletada. Enguany el recorregut ha estat més breu que altres jornades de cursos anteriors. I a més a més s’ha gaudit d’una bona temperatura després del ruixat d’ahir a la tarda. Per tant, ha estat una sortida fàcil i molt agradable de realitzar.
S’ha iniciat el camí des de l’escola ben d’hora i, a través de corriols i bassals, l’alumnat s’ha pogut anar refrescant. Sobre les onze s’ha arribat al Molí d’Oli, Societat Agrícola de Siurana. Allà se’ns ha fet una explicació del procediment per obtenir l’oli i les instal·lacions que composen Mas Bordas. Després hem fet un tast d’oli ecològic que ens ha donat forces per fer el tram de tornada que ha estat més ràpid i menys intens.
Des d’aquí agraïm la col·laboració d’en Joan Jofre per preparar l’itinerari i d’en Carles Arnall pel seu acompanyament. I felicitem a tots els assistents, molt bona feina esportistes!
Per veure les fotografies de l’activitat clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.


