Benvinguda primavera!

Avui hem començat oficialment la primavera i per celebrar-ho hem anat caminant fins a Fortianell. Hem fet el trajecte que a finals del segle XIX feien tots els nens i nenes del Far per anar a l’escola quan encara no n’hi havia al poble.

També hem aprofitat per esmorzar a l’aire lliure i descobrir les primeres flors que puntegen arreu: margarites, roselles, cirerers bords, pixallits,… Gràcies a les nostres guies de camp, hem fet observació en directe i n’hem visualitzat les característiques principals.

Una bona caminada per encetar una nova estació de l’any!!