Bàdminton a cicle superior

Aquesta setmana l’alumnat de cicle superior ha finalitzat la unitat de programació de bàdminton que ha estat realitzant durant les sessions d’educació física. Aquest esport ens permet aprendre tècniques d’esports amb implement, específicament d’esports de raqueta. Així hem descobert les semblances i les diferències amb el tennis, el pàdel i el tennis taula. Hem aprés a realitzar el servei, els cops de dret i de revés i ens hem iniciat en les deixades i les esmaixades. Ha estat un bon tastet d’un esport individual.

El grup de 5è ha realitzat un torneig per finalitzar la unitat i això ens ha permès situar-nos més a prop d’una competició real.

Per veure les fotografies de l’activitat a 5è clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.

Per veure les fotografies de l’activitat a 6è clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.