Art urbà amb el mural de Marta Bellvehí

L’alumnat de quart ha iniciat les classes de Visual i Plàstica tot aprofitant un dels recursos que ha adquirit l’escola darrerament, el mural de la il·lustradora Marta Bellvehí.

Enguany l’ornamentació de cada classe estarà enfocada a un/a artista. L’autora que treballarà l’aula de quart és Mademoiselle Maurice, una jove francesa especialitzada en l’art al carrer a través de la combinació de figures bàsiques d’origami.

Per tal d’introduir-se en la seva vessant l’alumnat ha reproduït el mural del parc realitzat a finals del curs passat.

Realitzar un treball com aquest necessita de molta atenció, precisió i paciència.