Anem al Casal de la Gent Gran

Com cada any, per aquestes dates, els alumnes més grans de l’escola anem al Casal de la Gent Gran del Far. Amb ells/es passem una estona ben entretinguda, els cantem les nadales i els dramatitzem els poemes que hem preparat per les festes de Nadal.

Abans de començar sempre fem un petit mural d’un arbre que decorem tots junts, grans i petits. Després iniciem el nostre espectacle. Enguany la presentació de les diferents actuacions ha estat portada pels alumnes de cinquè i sisè.

Finalment, l’Eva Roca, la coordinadora del casal, ens dóna un obsequi per donar-nos les gràcies i nosaltres regalem a cada avi i àvia una postal que hem realitzat dies abans de la vista.

Esperem veure’ns l’any que ve de nou perquè ens encanta compartir una tarda així amb la gent més gran del poble! Bones Festes!