Among us a Educació Física

L’alumnat de cicle mitjà ha començat a treballar els continguts d’educació física del bloc d’habilitats motrius i qualitats físiques bàsiques amb una activitat basada en el joc on-line d’Among us.  Els alumnes son els tripulants d’una nau espacial i, de forma col·laborativa, han de realitzar de les 14 proves que hi ha repartides per la sales de la nau abans que el tripulant impostor els elimini a tots. Els tripulants tenen dos objectius, per una banda, realitzar totes les proves físiques i, per l’altra, descobrir l’impostor. Les proves permeten que els alumnes desenvolupin els continguts de l’àrea mentre que el format de joc els motiva a treballar de valent. Esperem que els tripulants aconseguixin la seva missió!