Acrosport a cicle superior

Aquest segon trimestre a les classes d’educació física de cicle superior hem estat treballant l’acrosport. L’acrosport és una disciplina esportiva que uneix elements gimnàstics amb construccions humanes i posicions d’equilibri, tot coordinant el moviment amb una música. Els superherois han treballat de valent per tal de poder elaborar unes presentacions com les que podeu observar als dos vídeos adjunts. Per tal de poder fer uns bons exercicis d’acrosport prèviament es varen treballar les habilitats gimnàstiques bàsiques.  Només queda felicitar als alumnes pel bon treball realitzat, felicitats nois i noies!!!

Vídeos amb els exercicis d’acrosport dels alumnes de CS