3, 2, 1…. Acció!!

Aquest matí, l’aula de P5 s’ha convertit en un improvisat estudi de gravació per l’equip de Visual 13. Visual13 és una productora audiovisual amb una sòlida experiència en la producció de vídeos corporatius, campanyes publicitàries i produccions per a televisió.

Aquesta vegada necessitaven una aula per reflectir una escena on un mestre parla sobre els qualitats innovadores i la renovació educativa que ofereixen les escoles de poble. El rodatge s’ha portat a terme amb actors de debò i els alumnes han pogut veure en directe el fabulós món de la interpretació i com es graven els trailers. La veritat és que els hi ha encantat veure el desplegament i la feina que comporta gravar pocs minuts. Uns minuts que, més endavant, podrem veure formant part de tota la història, quan el muntatge final de estigui acabat.