Hem fet una nova activitat ben diferent i molt engrescadora, aprofitant que estem treballant el dibuix de la figura humana. Ha estat una activitat on tots hem col·laborat i hem realitzat una part del conjunt. Entre tots, el resultat ha estat fantàstic.
Primer, hem tret totes les cadires de les taules, volíem poder pintar lliurement amb tot l’espai possible, amb els pinzells, les aquarel·les i escoltant música engrescadora de fons. Hem anat pintant uns murals ben colorits.
Després, cadascú, amb un tros de paper de diari havia de dibuixar-se ell mateix. Podíem mirar-nos al mirall per observar com érem, la Marta també s’ha dibuixat a la pissarra perquè poguéssim veure el model.
Un cop dibuixats, ho hem retallat i ho hem enganxat als murals ben colorits. Finalment com qualsevol artista hem fet la nostra pròpia firma: hem enganxat la foto de l’artista al costat de la seva obra d’art.
Ha quedat uns murals preciosos!!! Podeu clicar a la foto per veure tot el procés, hi ha fotos i vídeos, mireu, mireu que bé ho fem! 😉


