El passat dilluns 10 d’octubre, els alumnes del Cicle Superior de l’escola Dolors Martí i Badia, vam realitzar un taller sobre autoprotecció. L’objectiu del mateix era sensibilitzar-nos en com hem d’actuar davant d’una situació d’emergència. Aquest taller està subvencionat per la Diputació de Barcelona i patrocinat per l’Ajuntament d’Igualada.
Ens van donar consells bàsics sobre perill i autoprotecció, vam aprendre que en tota actuació s’ha d’aplicar el protocol PAS (protegir, avisar i socórrer); també ens van ensenyar com actuar en cas de fractures, hemorràgies i obstruccions de la via aèria.
Per acabar tots vam poder practicar amb un ninot. Una classe molt instructiva que ens prepara per poder actuar en qualsevol moment de la vida, d’una manera responsable i activa.



