NO OBLIDEU!!!

• Educació Física: Per la pràctica esportiva és important portar un calçat adient i roba còmoda. L’educació física va més enllà de l’esport i treballa també els hàbits d’higiene. És per això, que els nens i nenes han de portar tovallola i el necessari per dutxar.-se.

• Agenda. L’agenda és un instrument de treball i comunicació. Cal mantenir-la en bon estat i anotar totes les incidències en l’apartat corresponent.

• Absències: Preguem aviseu a l’escola en cas de que el vostre fill/a no assisteixi al centre per qualsevol motiu.

• Avaluació: Com ja vam fer el curs passat, l’avaluació es realitzarà per competències. En acabar cada trimestre, rebreu un informe de l’evolució competencial i d’altres aspectes del vostre/a fill/a. L’informe del segon trimestre consistirà en una autoavaluació realitzada per l’alumnat.

• Entrades i Sortides: L’escola comença a les nou i acaba a dos quarts de cinc. Els i les alumnes pugen sols a les aules i de moment, baixen acompanyats pel tutor/a. Preguem puntualitat per afavorir el bon clima de treball.

• Material: A part del material socialitzat que utilitzem a l’escola, l’alumnat s’ha de responsabilitzar de portar aquell material que se li demani des de qualsevol àmbit.

• Escola sostenible: Cal continuar sent respectuosos amb l’entorn, els embolcalls, la nostra roba … residu zero!