PROPERA ESTACIÓ: L’ESO

L’escola acompanya  l’alumnat i  les famílies en el pas de Primària a Secundària.

La nostra escola està adscrita als següents instituts de la zona: IES Montserrat i l’IES Menéndez i Pelayo.

Després de Nadal es duran a terme entrevistes personals amb totes les famílies per tal d’orientar i resoldre possibles dubtes.

L’equip del Cicle Superior participa en un seminari Primària/Secundària , que es reuneix per tractar temes pedagògics.

Al mes de juny les tutores de sisè es trobaran amb els professors/es dels diferents instituts per fer un traspàs d’informació de cada alumne/a. En el cas de l’escola concertada, el traspàs es farà en funció de la proposta de cada centre (entrevistes telefòniques i/o presencials, correu electrònic…).