HIGIENE I SALUT

• Medicació:  En cas d’haver de prendre una medicació dins l’horari escolar, recordeu que cal portar l’autorització dels pares o el certificat mèdic amb la dosi corresponent.

INFORMACIÓ VACUNES PER L’ALUMNAT DE 6è:

• 1a visita: 15 de novembre a les 9:30 hores per l’administració de la 1a dosi de la vacuna contra el papil·loma (VPH) i la 1era dosi de la vacuna contra l’Hepatitis A (HA), en l’alumnat que ho necessiti.
  • 2a visita: 14 de febrer a les 9:30 hores per l’administració de la vacuna antimeningocòccica tetravalent (MACWY) i 1a dosi de la vacuna contra la varicel·la (V), en l’alumnat que ho necessiti.
  • 3a visita: 16 de maig a les 11:30 hores per l’administració de la 2a dosi de la vacuna del papil·loma (VPH), 2a dosi de la vacuna contra l’Hepatitis A (HA) i 2a dosi de la vacuna de la varicel·la (V), en l’alumnat que ho necessiti.

Recordeu que és imprescindible portar les autoritzacions signades i el carnet de vacunes.