COLÒNIES 5è i 6è

COLÒNIES:

L’alumnat aniran de colònies a Tuixent, on entre altres activitats, farem esquí de fons.

Es farà una bestreta el mes de novembre de 80€, per tal de reservar plaça. El segon i últim pagament, està previst fer-lo a finals de gener.

Per abaratir el preu de les colònies, els i les alumnes de 5è vendrà pastissos a dues celebracions.

Les colònies de seran  al Poble Nou del Delta on realitzaran diferents activitats amb  bicicleta, barques de perxar, canoes …

Es farà una bestreta el mes de febrer de 80€, i l’últim pagament durant el mes d’abril.

Per abaratir el preu de les colònies, l’alumnat de 6è vendrà pastissos a algunes celebracions.