LA COOPERATIVA COMENÇA A CAMINAR

Els alumnes de cinquè hem començat a desenvolupar els primers passos per a construir la nostra cooperativa.

De moment hem escollit els membres que seran encarregats de cada una de les tasques que portarem a terme. Hem escollit la nostra presidenta, el nostre tresorer i la nostra secretària.

La resta de membres han estat inclosos en diferents tasques molt necessàries per a que  arribi a bon terme : màrqueting, compres, distribució de material,…

Ara mateix estem en el procés d’escollir els productes que farem. Tots hem donat idees i properament començarem a fabricar els que més ens han agradat.

Ja us informarem de quan els podreu comprar.

Moltes gràcies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *