Let’s play!

P5 students are making a great effort to express themselves through the English language. Singing songs and playing games are the best way to enjoy it!
This week, with the carnival showing up, they have been so busy making a review of: NUMBERS, COLOURS AND PARTS… Llegeix més»

Visita a l’Institut

Com ja sabeu el passat 17 de gener els alumnes i les alumnes de sisè vam visitar l’institut Europa.
L’alumnat del centre Europa ens va preparar unes activitats de construcció amb fustes que prèviament vam haver de tallar fent ús de la maquinària  necessària.
Vam poder conèixer… Llegeix més»

CERQUEM CARTES DEL NOSTRE ENTORN

Com ja sabeu estem treballant la tipologia textual de la CARTA.
Hem descobert l’estructura que té i n’hem vist diferents models.
Si en voleu saber més podeu mirar el següent enllaç: LA CARTA
Pel proper dia,dimarts 21 de gener, heu de portar alguna carta que trobeu.
Podeu veure… Llegeix més»

ENS RELAXEM A P3

Els nens i nenes de la classe dels Elefants aprenem a relaxar-nos. Ens agrada escoltar la música i fer massatges. Mireu que bé ho fem i com ens agrada aquesta estona! Cliqueu a l’imatge per veure les fotos.