COMIAT 6è

Benvolgudes famílies.

Un curs més, els grans de l’escola ens deixeu per iniciar una nova etapa.

Ha sigut una celebració diferent, però tot i això ens hem pogut acomiadar.

Sempre us portarem al nostre cor; aquí teniu casa vostra.

Molta sort en el nou camí que ara comença.

Fins sempre!!

Feu clic aquí per veure les fotos.

ELS MENUTS ANEM A LA GRANJA!

Per fi! Els Menuts anem d’excursió a la granja!

Ens ha encantat veure els animals i a més hem après a fer melmelada de poma.

Mireu que bé ens ho hem passat!

Cliqueu a l’enllaç per veure les fotos de cada classe.

MENUTS A

MENUTS B

FEM CONTES AL BARRI

Ja tenim els “Contes al barri”!

Com cada curs, hem creat contes conjuntament amb els alumnes de l’institut. Com a novetat aquest curs, els contes venen amb un codi QR per a poder escoltar-los.

Aquí us els deixem!

SANT JORDI I JORNADA D’IL·LUSTRADORS 2021

Tot i que ha sigut una celebració diferent, hem pogut fer la nostra tan estimada Jornada d’il·lustradors. Aquest curs han sigut els propis alumnes de l’escola els que han fet d’artistes i han il·lustrat els contes creats pels seus companys i companyes.

A més, tots junts, però continuant amb les mesures de seguretat, hem gaudit d’uns tallers de Sant Jordi molt creatius.

Per finalitzar la jornada, hem fet la plantada de l’olivera que teníem pendent de la celebració del 50 aniversari de l’escola.

A l’Instagram de l’escola podreu trobar més imatges i vídeos de totes les activitats del dia!

Feu clic a la imatge i feu una ullada.

CARNAVAL 2021

Tot i ser un Carnestoltes diferent, tot i no haver pogut fer la rua, tot i les mascaretes i la distància… Els nostres nens i nenes han pogut gaudir de la festa!! Han fet les seves disfresses, han vist les dels altres cursos i han pogut ballar i divertir-se.

I per a què des de casa també ho pugueu gaudir, aquí us deixem les fotos de la festa.

Esperem que us agradin!!

FOTOS CARNAVAL 2021

PAS A P3

JORNADES VIRTUALS INFORMATIVES PER A FAMÍLIES

El propers dies 22 i 24 de febrer tindran lloc les jornades virtuals informatives per a famílies per al Pas a P3 del curs 21-22. Podeu triar aquell horari que millor s’ajusti a la vostra organització familiar.

Ambdues jornades tenen l’objectiu d’orientar a les famílies en el procés de preinscripció i matrícula dels infants que el curs 2021-2022 comencen P3.

Les sessions seran a càrrec d’un tècnic de la Secció d’Escoles Municipals de la Àrea d’Educació de l’Ajuntament de l’Hospitalet.

Les participants podran plantejar els seus dubtes i preguntes a temps real a través del xat, tot i que per tal de preservar la privacitat i l’ordre durant la jornada, les imatges i veus de les famílies no seran compartides.

Per aquelles famílies que estiguin interessades en participar de les jornades informatives, però no els sigui possible en els horaris proposats, podreu visualitzar-les posteriorment en el web de l’ajuntament en l’espai https://www.l-h.cat/educacio

CONCERT VIRTUAL 2020

Per si no heu pogut seguir el directe a Instagram, us deixem aquí la gravació del concert.

També us deixem algunes fotos clicant AQUÍ.

Esperem que ,tot i ser un concert diferent, us agradi!

Bones festes de part de tot l’equip de l’escola Bellvitge.

So what do you miss the most about your school??

Students from 3rd and 4th grades are really missing School, so they have sent us these lovely messages telling us what they miss most about the school. Excellent job guys! ????

QUÈ PODEM FER PER PROTEGIR EL NOSTRE PLANETA?

Els alumnes de 1r, 2n i 3r han reflexionat sobre com cuidar el nostre planeta. Ho tenen molt clar i ens fan aquestes propostes!

Felicitats nois i noies!