GRADUACIÓ SISÈ

Estimats nens i nenes de sisè,

Aquesta aventura que molts vau iniciar amb només 3 anys a l’escola s’acaba  i deixeu enrere la primera infantesa, una etapa de la vostra vida que heu superat amb nota.

Tot junts heu viscut moltes experiències, bones i no tan bones…però això, en definitiva és el que ens fa créixer com a persones, tant a vosaltres com a nosaltres. Sigui com sigui,  segur que teniu molts records  de la nostra escola guardats al vostre cor.

Recordeu que en aquest nou camí que empreneu heu de tenir confiança en vosaltres mateixos. Heu de ser responsables, perseguir els vostres somnis i….a la vegada ser feliços!!!

Sempre formareu part del nostre equip!

Que us vagi bé en aquesta nova etapa!

ENLLAÇ VÍDEO

ENLLAÇ FOTOS

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *