Els infants de la Prunera i el Mandariner han viscut una experiència molt especial i difícil d’oblidar: han tingut el privilegi d’anar a despertar el Camell a casa seva !! Lolololo lolo lolo…
Acompanyats de pares, mares, avis, àvies i també dels seus companys i companyes del Rodó, els infants han pogut endinsar-se en l’univers del Camell d’una manera única. Han descobert on guarda els xumets que li confien els nens i nenes que decideixen fer aquest pas tan important, i fins i tot algun infant s’ha atrevit a deixar-li el seu.
La visita ens ha permès veure de ben a prop elements que formen part de la seva màgia: les forques, els timbals i tots aquells detalls que fan possible que el Camell continuï emocionant petits i grans. Alguns infants han pogut tocar els timbals i sentir-se, per uns instants, part d’aquesta tradició tan arrelada al poble. Ha estat una tarda meravellosa, plena d’il·lusió, descobertes i emocions compartides, que quedarà gravada en la memòria de tots els qui hi hem participat.
Un agraïment molt especial al Guille i al Sergi per aquesta fantàstica tarda. Gràcies per obrir-nos les portes d’aquest espai tan especial i per compartir amb nosaltres la passió i l’estima pel Camell.

També volem donar les gràcies a totes les famílies que ens heu pogut acompanyar. La vostra col·laboració ha estat essencial perquè el trajecte es desenvolupés de manera segura, tranquil·la i relaxada, fent possible que tots plegats gaudíssim plenament d’aquesta experiència tan especial.
Gràcies a tothom per fer possible una tarda irrepetible i rodona !!

