Documentació estratègica

Projecte Educatiu de Centre (PEC) Amb la intenció d’aconseguir un ensenyament de qualitat i per tal d’organitzar i gestionar el centre de manera eficaç, amb una acció coherent i coordinada de tots els membres de la comunitat educativa, s’ha elaborat el Projecte Educatiu de Centre (PEC) que ha de ser un instrument actiu de gestió, de dinamització i de millora dels plantejaments de l’Escola.
Pla Estratègic 2023-2027 (PE) El pla estratègic 2023-27 s’ha elaborat durant els mesos de març-maig de 2023 tenint en compte les aportacions del consell de centre i el claustre de professorat.
Normes d’Organització i Funcionament del Centre (NOFC) Estableix de forma clara i coherent les relacions entre els diferents sectors que formen part de la comunitat educativa. Recull les normes, pautes, regles o procediments a seguir en la realització de les activitats i indica de manera específica les tasques dels òrgans i persones de l’Escola, així com els seus drets.
Pla d’Acció Tutorial i Orientació Professional (PATO) El centre escolar té com a objectiu ajudar a desenvolupar i potenciar les capacitats, possibilitats i habilitats de l’alumnat i tractar-ne adequadament les diferències individuals.
Pla de Comunicació (PlaCom) L’objectiu del Pla de Comunicació és sistematitzar la comunicació, aconseguir notorietat, millorar el posicionament comunicatiu i enfortir la xarxa estratègica de l’Escola.
Estratègia Digital de Centre (EDC) El claustre ha participat en una formació interna “Elaboració de l’estratègia digital de centre i situacions d’aprenentatge”. En aquesta formació s’han establert espais per poder debatre i prendre acords sobre diferents aspectes de l’àmbit digital del centre i les metodologies utilitzades, que s’han tingut en compte en l’elaboració de l’EDC.
Pla de Perspectiva de Gènere
Planteja accions que contribueixin a la no discriminació per la identitat de gènere, la regió d’origen o l’orientació sexual de les persones.
Projecte de Convivència
Els objectius del projecte de convivència s’han marcat segons les directrius rebudes des del Departament d’Educació i s’han adaptat a les dimensions del centre i a l’etapa educativa que s’imparteix.
Projecte Lingüístic El català, llengua pròpia de Catalunya, és la llengua normalment emprada com a llengua vehicular i d’aprenentatge, també com a llengua d’acollida.
Pla d’Impuls de la Internacionalització (PII) El pla promou la mobilitat formativa i la cooperació internacional entre els agents de l’Escola, principalment l’alumnat. L’objectiu és, d’una banda, aconseguir que l’alumnat rebi formació de qualitat i, d’altra banda, situar l’Escola com a referent internacional en la formació agroecològica i la mobilitat internacional.
Erasmus Charter for Higher Education 2021-2027 (ECHE) Principis fonamentals de la Carta Erasmus d’Educació Superior per al període 2021/27
Sistema de Gestió Integrat de la Qualitat (SGI)
Certificat ISO 9001:2015
Certificat ISO 14001:2015