Cicles Formatius

A l’Escola Agrària de Manresa pots cursar dos cicles formatius: el de grau mitjà en Producció Agroecològica i el de grau superior en Paisatgisme i Medi Rural. Perfil professional d’Agroecologia i Acció Climàtica.

L’escola, que va ser promotora del cicle formatiu de grau mitjà en Producció Agrària Ecològica, ara és la primera escola de l’Estat que ofereix un cicle formatiu de grau superior en Paisatgisme i Medi Rural perfil professional Agroecologia i Acció Climàtica, pensat especialment per futurs gestors/es d’empreses i explotacions agràries que seran conscients de l’emergència climàtica sense renunciar a la viabilitat de les seves unitats productives. A més, aquest nou cicle pretén preparar persones que equilibrin i gestionin el territori a través del relleu generacional que tantes finques esperen rebre.

Els dos cicles s’imparteix en la modalitat dual, pel que la preparació tècnica i vocacional que es realitza a l’escola es completa amb una llarga estada en empreses i explotacions del sector agroecològic, a través de beques de formació o contractes d’aprenentatge, que garanteixen una formació integral i molt adaptada a les necessitats del sector i dels alumnes.

Mitjançant els projectes de mobilitat internacional finançats amb fons Erasmus+, l’alumnat té la possibilitat de fer estades de formació en centres de treball internacionals, principalment en finques de Dinamarca.