INFORMACIÓ IMPORTANT MATRÍCULA CFGS I GESTIÓ DE LLISTA D’ESPERA

MATRÍCULA AL CFGS CURS 2023/2024

ALUMNAT QUE ES TROBA EN LLISTAT DE LA LLISTA D’ESPERA AL CFGS RAMADERIA I ASSISTÈNCIA EN SANITAT ANIMAL  A L’ESCOLA AGRÀRIA de Vallfogona de Balaguer

D’acord amb el calendari de preinscripcions i matrícula de cicles formatius de grau superior, us informem que:

Ø  En aquesta Escola s’han produït 4 places vacants de la Via 1 (Batxillerat) a 1r curs del CFGS Ramaderia i assistència en sanitat animal:

LA GESTIÓ DE LA LLISTA D’ESPERA

Demà, 26 de juliol a les 10:00 hores, es farà en un acte públic presencial en aquesta Escola per a la gestió de la llista d’espera (alumnat de preinscripció).

Les places vacants s’assignaran a les persones que assisteixin a l’acte i d’acord amb l’ordre establert de la llista d’espera del 18 de juliol.

La no assistència a l’acte representa la pèrdua al dret d’obtenció d’una plaça.

Els requisits de la matrícula (informats en correu-e anteriors) es recolliran entre el 26 i 28 de juliol. (Si voleu els podreu avançar el mateix dia de l’acte).