Menjador escolar

Servei de menjador

Per a l’alumnat que vulgui gaudir durant el període lectiu del servei de menjador, l’import del PREU PÚBLIC INDIVISIBLE fixat per al curs 2022-2023 pel Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural (Ordre ACC/54/2022, de 30 de març) és de 820 € per a tot el curs escolar i es farà efectiu en un únic pagament abans del 30/09/2022.
L’import del servei de menjador s’haurà d’ingressar mitjançant transferència bancària al número de compte.

Per a l’alumnat que vulgui utilitzar només excepcionalment el servei de menjador escolar, el preu del dinar per al curs 2022-2023, fixat pel Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural (Ordre ACC/54/2022, de 30 de març), és de 6,30 €, i ho hauran de comunicar a la secretaria de l’Escola abans de les 11 hores del matí del mateix dia. La forma de pagament d’aquest tipus de servei serà al comptat en la mateixa secretaria de l’Escola.

La sol·licitud del servei de menjador durant el període lectiu s’ha d’entregar a principi de curs al tutor.