Agroalumni, la comunitat d’exalumnes de les EscolesAgràries!

Estem molt contents d’anunciar-vos que neix #Agroalumni, la comunitat d’exalumnes de les #EscolesAgràries!🎉🧑‍🌾

Ets exalumne de les nostres escoles? T’agradaria pertànyer a una xarxa formada per persones que han passat pels nostres centres? Vols posar en valor les professions del sector agropecuari, forestal i alimentari? No ho dubtis i fes-te Agroalumni!

Beneficis de formar-ne part:
🔸Fomentar les relacions, crear sinergies i impulsar l’intercanvi de coneixements i experiències entre els seus membres
🔸Assistir a trobades anuals d’exalumnes
🔸Comptar amb suport i assessorament laboral
🔸Rebre informació sobre temes d’interès del sector
🔸Accedir a cursos exclusius

I això no és tot! El dissabte 27 de maig celebrem la 1a Jornada Agroalumni a l’Escola Agrària de #Tàrrega (@eatarrega) per donar-vos la benvinguda a tots els Agroalumnis!
Podeu consultar el programa complet de la jornada i el formulari d’inscripció aquí! Us esperem!