Borsa de Treball

Des de l’Escola donem l’oportunitat al nostre alumnat i exalumnat d’inserir-se al món laboral a través d’una borsa de treball. Ens encarreguem d’informar-los de les ofertes i, els orientem i acompanyem durant el procés.
Aquesta borsa de treball gestiona totes les ofertes laborals rebudes a totes les Escoles Agràries del Servei de Formació Agrària del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural.

Totes les ofertes de treball es publicaran a les xarxes socials de l’Escola.

Si formeu part de la Borsa de Treball, rebreu per correu electrònic totes les ofertes de treball de les EAs relaciones amb el sector.

Si ets exalumne/a i vols formar part de la Borsa de Treball, prèviament has d’emplenar la sol·licitud d’inscripció a la Borsa i enviar-la a borsadetreball@eavallfogona.cat.

Si ets autònom o professional d’alguna empresa o entitat i t’agradaria fer-nos arribar una oferta de feina, omple el següent document amb la informació sobre l’oferta de feina i fes-lo arribar al nostre correu electrònic: borsadetreball@eavallfogona.cat.