Certificacions

Certificacions 9001 i AMED

L’Escola Agrària de Vallfogona de Balaguer participa en el Projecte de Qualitat i Millora Contínua del Departament d’Educació, des de l’any 2012. Actualment està certificada en la norma ISO 9001, des de l’any 2018, fet que demostra que gestiona el sistema amb criteris i instruments de revisió, avaluació i redefinició permanent del treball, en el marc d’aquest Projecte.

La nostra política de qualitat i medi ambient és pot veure a la nostra web i en aquest enllaç:

Política de qualitat i medi ambient

A més a més, l’Escola Agrària de Vallfogona de Balaguer promou l’alimentació mediterrània com a model d’alimentació saludable i equilibrada. Fruit d’aquesta voluntat, ha rebut l’acreditació Amed, un programa d’identificació i acreditació d’establiments de restauració promotors de l’alimentació mediterrània i de l’oci actiu, liderat per l’Agència de Salut Pública de Catalunya del Departament de Salut.

Per aconseguir aquest distintiu, les set Escoles Agràries acreditades han certificat el  compliment d’un seguit de requisits de l’acreditació Amed:

• Garantir que un 25% de l’oferta dels primers plats siguin a base de verdures, hortalisses o llegums.
  • Incloure a l’oferta de segons plats un 50% de peix o carn magra.
  • Utilitzar oli d’oliva per amanir i
    preparar els plats (per amanir preferiblement oli d’oliva verge o verge extra).
  • Oferir algun producte integral a la carta.
  • Disposar, entre les postres làcties, l’opció sense sucres afegits.
  • Oferir aigua no envasada de forma habitual i gratuïta.
  • Garantir un 50% de fruita fresca, en l’oferta de les postres.