Participem en la Marató de l’Estalvi Energètic del 2022

La Marató de l’Estalvi Energètic és una campanya de sensibilització i bones pràctiques en l’ús i el consum de l’energia als edificis i equipaments públics, que té com objectiu aconseguir estalvi d’energia, i destinar l’estalvi econòmic obtingut a accions contra la pobresa energètica

Durant el mes de febrer, quan té lloc la part més visible de la Marató, el personal i l’alumnat de l’Escola durant a terme accions per reduir-ne la demanda energètica i obtenir el màxim estalvi energètic i econòmic a cada edifici.

El repte serà tornar a assolir un estalvi significatiu d’electricitat, gas i aigua i com a conseqüència, una reducció d’emissions.

Aquesta edició 2022 compta amb la participació de 21 edificis i equipaments públics de la Generalitat de Catalunya, entre ells l’Escola Agrària de Vallfogona de Balaguer.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *