Jornades de Portes Obertes – Curs 2022/2023 – 26 de març

El proper mes de març organitzarem les JORNADES DE PORTES OBERTES PRESENCIAL i EN LÍNIA per tal de donar a conèixer la nostra oferta educativa. Es podran visitar les instal·lacions, i rebre per part de la Direcció i del professorat tot tipus d’explicacions sobre les característiques dels diferents estudis, els aspectes organitzatius, les activitats, els serveis, les sortides acadèmiques i professionals dels cicles que s’imparteixen a l’Escola i aclarir tots aquells dubtes que poden sorgir abans de prendre una decisió pels estudis a cursar.

Els estudis de la família agrària que oferim són:

CFGM Producció agropecuària (perfil professional de producció ramadera)

CFGS Ramaderia i assistència en sanitat animal

Les dates de les jornades són:

PORTES OBERTES PRESENCIALS: Dissabte 26 de març de 2022 i amb les mesures sanitàries establertes pels departaments d’Educació i Salut (rentat de mans amb gel hidroalcohòlic, ús de mascareta en tot moment, restricció de fer ús de les instal·lacions si no és imprescindible, ventilació, distància interpersonal de 1,5 m, etc).

Dissabte 26 de març 10.00h _ Presentació del CFGM Producció agropecuària

Dissabte 26 de març 11.00h _ Presentació del CFGS Ramaderia i assistència en sanitat animal

Sol·licita la teva cita ara!

PORTES OBERTES EN LÍNIA: dimecres 30 de març de 2022 a les 16.00h.

Demana l’enllaç ara!

Les dates de les preinscripcions als nostres cicles són:

CFGM Producció agropecuària (perfil professional de producció ramadera)

Alumnat que està cursant 4t d’ESO: del 20 al 26 d’abril de 2022

La resta: del 17 al 23 de maig

CFGS Ramaderia i assistència en sanitat animal

del 25 al 31 de maig de 2022

Si desitgeu més informació ho podeu fer a través dels nostres canals:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *