L’Escola Agrària celebra 50 anys!

Per commemorar el 50é aniversari de l’#EAVallfogona, l’Escola ha fet un recull de vivències de 5 exestudiants de l’Escola.

A continuació us adjuntem les vivències, les quals corresponen a cada una de les cinc últimes dècades.

1_ Comencem pel Ramon Borda, de Vallfogona de Balaguer, que va estudiar a l’Escola entre els anys 1973-1975. Aquesta és la seva vivència!

2_ Continuem amb en Francesc Torres, de Torrelameu, que va estudiar a l’Escola entre els anys 1986-1988. Aquesta és la seva història!

3_ Seguim amb en Josep Sellart, de Torre de Fluvià, que va estudiar a l’Escola entre els anys 1995-1997. Aquesta és la seva vivència!

4_ Seguim amb en Jaume Torres, de Térmens, que va estudiar a l’Escola entre els anys 2009-2011. Aquesta és la seva història!

5_ Per finalitzar, us presentem dos exestudiants que van cursar a l’Escola els cicles que actualment s’imparteixen durant els anys 2014 i 2016. Ella és la Carla Albareda, de Montmaneu, que va estudiar el CFGS de Ramaderia i assistència en sanitat animal, i la seva parella, el Jesús Ponce, que va estudiar el CFGM de Producció agropecuària. Aquesta és la seva vivència!

També us volem compartir un vídeo realitzat per totes les Escoles Agràries.