Internacionalització

L’Escola Agrària de Vallfogona de Balaguer participa en la xarxa del programa de mobilitat formativa i cooperació europea internacional del Departament d’Educació des del curs 2016-17, tot i que en cursos anteriors ja havia dut a terme projectes d’internacionalització amb països com França, Suècia i Finlàndia, alguns d’ells conjuntament amb altres escoles agràries.

Actualment, participa en el programa Erasmus+ facilitant i organitzant pràctiques en empreses o estades formatives en altres països europeus, adreçades a l’alumnat i al professorat del cicle formatiu de grau mitjà i de grau superior.

L’EA de Vallfogona de Balaguer va obtenir la carta ECHE a l’octubre de 2021, fet que permet que, a partir d’aquesta data, l’alumnat del CFGS de Ramaderia i assistència en sanitat animal també pugui participar en el programa Erasmus+, principalment en la realització de pràctiques en empreses d’altres països europeus.