Nou període de preinscripcions al CFGM de Producció Agropecuària a distància a l’Escola Agrària de Tàrrega

Tret de sortida a un nou període de preinscripcions al Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Producció Agropecuària a distància que ofereix l’Escola Agrària de Tàrrega, en col·laboració amb l’Institut Obert de Catalunya (IOC).

Totes aquelles persones interessades en cursar aquest cicle formatiu i que no hagin estudiat mai a l’IOC, podran realitzar la preinscripció com a alumnat nou des de les 9h del 3 de maig fins a les 15h del 13 de maig de 2021.

D’altra banda, els alumnes que ja estan cursant aquests estudis, podran sol·licitar la preinscripció des de les 12h del 17 de juny fins a les 15h del 28 de juny de 2021.

Continguts del nou semestre

Durant el nou semestre (1r semestre del curs 2021 – 2022), que començarà el pròxim mes de setembre, s’impartirà el Mòdul Professional 2 ‘Fonaments zootècnics’ (MP2), que està format per 7 Unitats Formatives (UF): Etnologia, anatomia i fisiologia (UF1), Alimentació del bestiar (UF2), Reproducció animal (UF3), Sanitat animal (UF4), Allotjaments ramaders (UF5), Producció ramadera (UF6) i Benestar animal (UF7).

D’altra banda, també es realitzarà una part del Mòdul Professional 11 ‘Formació i orientació laboral’ (MP11), organitzat en 2 Unitats Formatives (UF): Incorporació al treball (UF1) i Prevenció de riscos laborals (UF2).

Finalment, l’últim Mòdul Professional que s’oferirà en aquest semestre és ‘Anglès tècnic’ (MP13), format per una sola unitat formativa: Anglès tècnic (UF1).

Un cicle formatiu pioner

L’Escola Agrària de Tàrrega va posar en marxa el primer Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Producció Agropecuària a distància de Catalunya el passat mes de febrer de 2021 (2n semestre del curs 2020 – 2021). En aquest període es van impartir els Mòduls Professionals ‘Fonaments agronòmics’ (MP1), ‘Taller i equips de tracció’ (MP3) i una part del MP11 ‘Formació i orientació laboral’.

Es tracta d’uns estudis pioners que tenen una durada de 2000 hores i l’itinerari formatiu recomanat és realitzar el curs en 6 semestres (3 anys). Cada semestre s’inicia amb uns Mòduls Formatius diferents i es van alternant els continguts agrícoles i ramaders amb mòduls de gestió empresarial. L’Escola Agrària de Tàrrega impulsa la formació personalitzada, per això l’alumne pot matricular-se a tot el cicle formatiu o realitzar una matrícula flexible, escollint algunes Unitats Formatives.

Amb aquests estudis els alumnes obtenen la titulació de tècnics en producció agropecuària i poden treballar o iniciar-se en sectors d’activitat relacionats amb l’agricultura i la ramaderia, atenent a criteris de qualitat, rendibilitat, traçabilitat, benestar animal i seguretat alimentària.

A més a més, el cicle formatiu permet acreditar els cursos tècnics i de gestió empresarial necessaris que han de cursar els joves que vulguin sol·licitar en un futur la incorporació a l’empresa agrària i l’ajut de primera instal·lació del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació.

Vols més informació?

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut