Dia de la Pau

El 30 de gener del 2015 vam celebrar el dia de la Pau i No violència amb diferents activitats.

El Dia Escolar de la No-violència i la Pau (o el seu acrònim DENIP), conegut també com a Dia Mundial o Internacional de la No-violència i la Pau, fou fundat l’any 1964 pel poeta i educador mallorquí Llorenç Vidal Vidal, i és una iniciativa d’Educació No-violenta i Pacificadora, difosa internacionalment.

Es practica a escoles de tot el món el dia 30 de gener (aniversari de la mort de Mahatma Gandhi).

Per celebrar aquesta data, els cursos d’infantil van fer una mandala gegant amb el símbol de la pau i els cursos de 1r de Primària a 4t d’Eso van fer diferents activitats manuals amb frases de pau.