La crisi sanitària ocasionada per la covid-19 ha comportat la modificació del procediment de preinscripció i matrícula d’alumnes al segon cicle d’educació infantil, primària i ESO.

Per fer possible la realització d’aquest procediment s’han ajustat els calendaris i s’han introduït alguns canvis en la gestió, amb la incorporació de totes les mesures de prevenció imprescindibles per fer les gestions de forma segura.

Per a qualsevol dubte pots enviar un correu electrònic a8010304@xtec.cat i, des del 13 de maig, trucar al  93 357 66 15  en horari de 9 a 13 hores.

Enllaços:

Com es farà la preinscripció?

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha decidit tancar, tots els centres educatius del país a partir del 13 de març. Podeu seguir-nos a Facebook, Instagram i Twiteer.

Nadal 2019

El dijous 12 de desembre els nostres alumnes de 4t de Primària van participar en el Concert Solidari, que organitza Carmel Amunt, per recaptar aliments per al banc solidari de l’església Santa Teresa.