OBERTURA PARCIAL DEL CENTRE (8 – 19 de juny)

En aquest període es duran a terme algunes activitats molt delimitades, que us resumim a continuació:

• Espai d’acollida per a l’alumnat d’Educació Infantil en el cas que els dos progenitors treballin fora de casa. L’horari serà de 9h a 13h i respectant les mesures de seguretat i les ràtios màximes de 8 alumnes a P3 i 10 alumnes a P4 i P5.
  • Accions tutorials i orientadores en grup per als alumnes que estan en cursos que acaben etapa, és a dir, 6è de Primària i 4t d’ESO, respectant les mesures de seguretat i les ràtios màximes de 13 alumnes a Primària i 15 a Secundària per a cada grup.
  • Tutories personalitzades presencials per l’acompanyament educatiu o emocional en els casos que ho requereixin, en presència d’un dels progenitors o tutors legals, amb cita prèvia.

Es pot consultar el Pla d’Obertura del centre al següent enllaç.

LLISTAT DE SOL·LICITUDS AMB BAREM DEFINITIU

Es pot consultar el llistat de les sol·licituds de preinscripció amb barem definitiu al següent enllaç:

Barem definitiu

LLISTAT DE SOL·LICITUDS AMB BAREM PROVISIONAL

Es pot consultar el llistat de les sol·licituds de preinscripció amb barem provisional al següent enllaç:

Barem provisional

ALERTA !!!

El Consorci d’Educació de Barcelona ens ha comunicat que s’han detectat errors en les llistes de baremació provisional. Podria ser que, amb el procés d’anonimització de les dades, s’hagin pogut ometre algunes sol·licituds que el centre havia validat prèviament.

Per trobar la informació veraç sobre la baremació de la seva sol·licitud, cal anar al següent enllaç:

Cal que tinguin en compte que l’identificador que han d’introduir és el del progenitor que ha fet la sol·licitud, no pas el de l’alumne/a.

PREINSCRIPCIÓ 2020/21

La crisi sanitària ocasionada per la covid-19 ha comportat la modificació del procediment de preinscripció i matrícula d’alumnes al segon cicle d’educació infantil, primària i ESO.

Per fer possible la realització d’aquest procediment s’han ajustat els calendaris i s’han introduït alguns canvis en la gestió, amb la incorporació de totes les mesures de prevenció imprescindibles per fer les gestions de forma segura.

Per a qualsevol dubte pots enviar un correu electrònic a8010304@xtec.cat i, des del 13 de maig, trucar al  93 357 66 15  en horari de 9 a 13 hores.

Enllaços:

Com es farà la preinscripció?

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha decidit tancar, tots els centres educatius del país a partir del 13 de març. Podeu seguir-nos a Facebook, Instagram i Twiteer.

Nadal 2019

El dijous 12 de desembre els nostres alumnes de 4t de Primària van participar en el Concert Solidari, que organitza Carmel Amunt, per recaptar aliments per al banc solidari de l’església Santa Teresa.