10 anys de l’esvoranc

El 16 de gener es va realitzar la gravació del video commemoratiu del 10è aniversari de l’esvoranc del Carmel…

Van participar sis alumnes dels cursos de 1r,2n i 3r. La gravació va durar aproximadament unes tres hores; el conte explica la història de l’esvoranc des de la innocència, la sensibilitat i l’optimisme, deu anys després.També van participar els alumnes de 5è i de 6è amb els seus dibuixos. El video es va publicar el 26 de gener.

“’L’esvoranc del Carmel” és un curtmetratge de Frank Pérez, veí del barri i coordinador del Carmel Comerç, que vol fer un recordatori del pitjor desastre ocorregut al barri del Carmel el 27 de gener de 2005, i on més de 1200 veïns es van veure afectats.

El projecte ha rebut el suport de l’Associació de comerciants Carmel Comerç, Mercat del Carmel, Col.legi Santa Teresa, Sinatrahem Círculo Artístico del Carmel i Ozzypiuntur Produccions.

El mateix 27 de gener vam rebre la visita d’alguna televisió ( TV3 amb "Els matins" en directe, Btv,etc) i alguna ràdio ( Catalunya Ràdio va emetre el programa de 19h a 22h des del nostre col.legi) i a diferents canals i emissores catalanes es van fer ressó de la notícia.