Fi de curs 2019

Com a cloenda d’aquest curs 2018/19 hem realitzat una sèrie d’activitats adreçades a alumnes i pares:
Jornades esportives.
El mestre d’Educació Física va organitzar una jornada on es desenvolupaven els exercicis en equip que més els havia agradat als infants durant el curs, tots ells relacionats amb… Llegeix més»

Acte de Graduació dels alumnes de 4t d’ESO

Ahir dijous vam celebrar la graduació dels nostres alumnes de 4t d’ESO amb l’assistència dels familiars, professors, alumnes i exalumnes del centre. Dome’m les gràcies per ser amb nosaltres amb un acte tant emotiu. Us desitgem unes bones vacances i molta sort.

Treball de Síntesi de l’ESO

Del 17 al 19 de juny els alumnes de primer, segon i tercer d’ESO, han realitzat el Treball de Síntesi al Càmping Internacional de Calonge.
Han treballat el clima, l’orografia i diferents aspectes relacionats amb el sector pesquer. Alhora han gaudit d’activitats aquàtiques a la platja.
Ha… Llegeix més»