Castanyada 2019

Per celebrar la Castanyada vam fer un seguit d’activitats a l’escola:
– Ed. Primària. Halloween Scape Room. Els nostres alumnes de Primària van haver de passar una sèrie de proves, amb l’ajut de pistes, per resoldre uns enigmes, tot utilitzant els seus coneixements, motivació, lògica i d’altres habilitats.
– Ed.Infantil. Les nostres professores d’Infantil van representar el conte de “Les tres castanyes i la fada carabassa”. Els petits s’ho van passar pipa!!!. Els familiars dels nens i nenes d’Ed.Infantil van venir ahir a l’escola per veure els treballets que han fet els seus fills i filles des de l’inici de curs. Els petits van cantar cançons, van mostrar les dites i endevinalles que han après i van berenar plegats. Finalment i, seguint la tradició de cada any, ens va visitar la Castanyera, l’entranyable personatge amb qui tant conviuen els nostres petits aquests dies de tardor.

Podeu visitar l’àlbum aqui.