Fi de curs 2019

Com a cloenda d’aquest curs 2018/19 hem realitzat una sèrie d’activitats adreçades a alumnes i pares:

Jornades esportives.
El mestre d’Educació Física va organitzar una jornada on es desenvolupaven els exercicis en equip que més els havia agradat als infants durant el curs, tots ells relacionats amb els esports. Es van ajuntar per cicles i es van repartir en grups. Tots els nens i nenes van passar pels diferents jocs que havien preparat.
Cantada de Secundària.
Els alumnes de 1r,2n i 4t d’Eso van cantar al pati les cançons que havien practicat durant el curs. Una representació d’alumnes de 3r van fer un ball que també havien preparat per a l’ocasió. El alumnes de 3r a 6è de Primària van gaudir de l’espectacle.
Festa familiar. El penúltim dia de classe per la tarda ( de 19 a 22h) vam fer una festa familiar al pati de l’escola amb Bingo, Sopar i Karaoke. Les famílies van portar menjar per compartir i vam passar una tarda-nit molt divertida i diferent.
Festa de l’escuma El darrer dia de classe ens van acomiadar, com cada any, amb aquesta tradicional activitat on gaudeixen a grans i petis.

BON ESTIU!!!