Calendari del procés electoral

consell-escolarEl Consell Escolar és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern dels centres educatius.

Els professionals dels centres i les famílies compartim un objectiu: l’èxit social i personal dels fills. Les decisions que es prenen al consell escolar són claus per al funcionament i la millora del centre i, per tant, també per a l’èxit educatiu de tots els alumnes. És per aquest motiu que la participació i implicació dels pares i mares en les eleccions al consell escolar és tan important.

Aquest órgan el formen els representants de tota la comunitat educativa, és a dir, la direcció, representants del professorat, representants de l’alumnat (en el cas de l’educació secundària), representants escollits entre les famílies, representants del personal d’administració i serveis, una persona representant l’administració local i altres persones que el mateix consell consideri necessàries.

Calendari del procés electoral

• Inici del procés: a partir del dia 7 de novembre de 2016.
  • Constitució de les meses electorals: abans del dia 16 de novembre de 2016.
  • Votacions: entre els dies 28 de novembre i 2 de desembre de 2016, ambdós inclosos.
  • Constitució del consell escolar i presa de possessió dels seus membres: abans del dia 22 de desembre de 2016.

En les eleccions, les famílies hi podeu participar de dues maneres diferents:

• Presentant-vos com a candidats per representar els pares i mares al consell escolar.
  • Participant el dia que el centre convoqui les eleccions votant els candidats que considereu més representatius.

Participació en el funcionament del centre

Eleccions als consells escolars