Els nens i les nenes de 5è han gaudit de la visita a classe de la Marta, la germana del Víctor i ex-alumna de l’escola.
Actualment, fa 4t d’ESO. Els ha vingut a parlar del ‘Drive’. Ha explicat que és la manera més fàcil per als i les alumnes d’entregar un treball i per al professorat de corregir-lo. La Marta ho recomana.
Els ha explicat que a l’ESO es fan moltes exposicions. Per fer-ne una amb el ‘Drive’ diu que ha de ser molt visual i no escriure gaire. Millor portar un guió en paper a la ma per si alguna cosa s’oblida i s’ha de consultar. Tampoc es pot anar a Google i fer un ‘copiar i enganxar’.
Un altre avantatge del ‘Drive’ és que poden treballar moltes persones alhora encara que estiguin en diferents llocs.
L’última presentació que la Marta ha hagut de fer és sobre la Primera Guerra Mundial i també l’ha ensenyat als nens i a les nenes de 5è que s’han mostrat molt interessats i han fet moltes preguntes.
Marta, moltes gràcies per haver vingut. Ho has fet molt bé. Torna quan vulguis!





