Els nens i les nenes de la classe d´EI5 fan la primera sortida del segon trimestre, i estan molt contents i contentes, ja que sortir alguna estoneta de l´escola per fer i veure coses diferents els motiva molt.
Han visitat la biblioteca del barri, la Biblioteca de Francesc Candel.
A l´entrada, els ha rebut la Sílvia, la bibliotecària, i el primer que ha fet és fer-los seure a terra per explicar qui és la mascota de la biblioteca i com es diu.
Ha explicat que la mascota és la Bombeta, un cotxe elèctric, és a dir, un cotxe que no contamina. I, a continuació, ha anat recordant als nens i a les nenes les normes de la biblioteca. També, els ha explicat què han de fer per poder-se endur contes, revistes, còmics de la biblioteca a casa, com és, fer-se el carnet de la biblioteca. Els infants han estat molt atents a les explicacions de la Sílvia, i contestaven a totes les preguntes que els feia.
Seguidament, la Sílvia els ha explicat un conte titolat Mos, el marranot. Tracta d´un gos que no vol banyar-se mai, que disfruta molt estant brut i fent molta pudor. Els infants han rigut molt escoltant el conte.
En acabar, la Sílvia ha repartit contes als nens perquè se´ls miressin durant una estona. Uns han preferit mirar-los estirats a terra, i d´altres asseguts a les cadires.



















Comentaris recents