A E. I. 3 han jugat amb un dau, saltant al número que sortia de l’1 al 5, han fet un número 4 i han començat a iniciar-se en la descomposició de quantitats ja que han enganxat al número que han pintat 4 petites agulles d’estendre roba de colors. Cada nen ha pogut comptar fins a 4 i enganxar-les en el costat que ha volgut.
Els nens i les nenes ‘E.I. 4 han fet servir blocs lògics. Han agafat figures d’un sac i seguidament s’han classificat en grups diferents segons les qualitats de les figures que tenien, per colors o formes, també s’han col.locat dins o fora de cercles.
Seguidament han fet construccions amb aquestes figures.
El dia de les matemàtiques s’ha celebrat a E.I. 5 fent descomposicions. A partir d’un nombre escollit han fet dues agrupacions de peces lego per tal que sumant els dos grups donessin el nombre escollit.










