DIA DE LES MATEMÀTIQUES

El passat divendres la nostra escola es va sumar a la celebració del Dia Mundial de les Matemàtiques!
Per no restar en aquest dia, els nens i nenes del Col·legi Alfageme hem fet multitud d’activitats diferents dividits per cicles.
Alguns grups han fet activitats dins el perímetre… Llegeix més»

Jornada esportiva a La Bàscula amb 6è

El grup de 6è ha gaudit d’una jornada esportiva al complex esportiu de La Bàscula d’allò més divertida conjuntament amb altres escoles del barri de La Marina.

Han participat en 9 activitats diferents on han après, rigut i conegut molts jocs que, de ben segur, podran… Llegeix més»

Projecte ‘Barregem!” de Cicle Mitjà

Els nens i nenes del Cicle Mitjà s’han submergit en el món de les mescles mentre duien a terme el projecte  “Barregem!”.
Han recordat que hi ha substàncies pures que, en barrejar-se, formen mescles. Han vist que hi ha diferents tipus de mescles segons si es… Llegeix més»