Tramesa 4 administratiu

4ª Tramesa recomanacions i recursos educatius AD Descarregar en word

DEP. ADMINISTRATIU

1r i 2n AD 

COMUNICACIÓ

  1. Elements d’una comunicació

La Lorena està estudiant a la seva habitació i li ha sorgit un dubte important. Decideix escriure un missatge per whatsapp al seu amic Dídac. “Quines activitats de Llengua hem de fer per demà?”. El Dídac li respon amb un altre missatge, dient-li que s’ha confós perquè no han de fer cap exercici.

  1. Identifica quins són els elements d’aquest procés de comunicació.

Emissor:
Receptor:
Codi:
Canal:
Context:
Feedback o retroalimentació:

2. Estàs a punt de creuar el carrer i hi ha un semàfor vermell, per la qual cosa t’has d’esperar. Quan canvia de color i es posa verd, creues. Hi ha comunicació? Descriu el procés per justificar la teva resposta.

3. Completa el diàleg de la següent conversa telefònica.

  • Bon dia, empresa…………..?
  • ……., voldria parlar amb el Sr. Roc.
  • De……..?
  • D’Anna García.
  • En aquest……… està reunit, voldria deixar…..?
  • Sí, si us plau, que………
  • No es preocupi……..
  • Gràcies.
  • Que passi…….
  • Adéu, ……..

OCI

  1. Escriu el nom i autor de 3 cançons que hagis escoltat recentment i t’hagin inspirat. Explica breument per què les has escollides.
  2. Segur que el dia de Sant Jordi et van recomanar llibres, també des de l’Instagram del centre, et proposen que recomanis un llibre o llibres, i facis la seva fitxa que ha  d’incloure la portada del llibre, breu resum i la teva opinió i valoració del llibre.

 

Recursos educatius

3r AD

1- Poden fer les activitats de 1r i 2n.

2- A Projecte Integrat:

  • Fer encàrrec 3 i 4 que rebran per correu. Funcionament de l’empresa.
  • Publicar el catàleg i el díptic (folleto) en l’aplicació Calaméo.

3- Els alumnes que poden continuar amb les pràctiques, seguir amb les tasques encomanades.

 

Recursos educatius

DEP. FORMACIÓ BÀSICA

Llengües 

1.Revista

Volem crear una revista digital. Escriu un article per la revista sobre algún tema que vulguis compartir, pot ser sobre un personatge famós, una recepta de cuina, una taula d’exercicis, una peli…. Pots adjuntar fotografies si vols.

 

  1. Expressió escrita. Escriu una història a partir d’aquests daus amb imatges. Han de sortir totes les imatges.

 

  1. Imagina que pots fer una entrevista a un personatge famós (a un futbolista, cantant…) Tria un personatge que t’agradi i escriu el que t’agradaria preguntar-li. Pots adjuntar una fotografia.

Recursos educatius

TREBALLS ON LINE DE TOTES LES MATÈRIES

FITXES INTERACTIVES.

https://es.liveworksheets.com/worksheets/ca   (PÀGINA PRINCIPAL)

cada link es una activitat.

  1. ANTERIOR I POSTERIOR

https://es.liveworksheets.com/worksheets/ca/Matem%C3%A0tiques/Anterior_i_Posterior/Nombres_anteriors_i_posteriors_ob107108lf

  1. FES LES SÈRIES

https://es.liveworksheets.com/bi116858oe

 

Més recursos educatius

Poden treballar a Pictotraductor , Pictocuentos i Pictosonidos:

https://www.pictoaplicaciones.com/

 

Poden fer online exercicis de gramàtica i repassar en Castellà:

          http://www.indiana.edu/~call/lengua.html

http://www.materialesdelengua.org/LENGUA/index_lengua.htm

https://cvc.cervantes.es/ensenanza/mimundo/

 

Generador d’exercicis de matemàtiques:

 http://recursosdidacticos.es/operaciones/ https://www.mamutmatematicas.com/ejercicios/operaciones-basicas.php

DEP. ORIENTACIÓ I ATENCIÓ PSICOPEDAGÒGICA

Activitat 1: Visualitzem un curt  “LUCKY YOU”

Per respondre a les preguntes del curts, et proposem dues maneres de fer-ho: opció A on has de triar la resposta correcta i l’opció B on apareixien pictogrames per ajudar a la comprensió de les preguntes.

Al final, trobaràs un joc que també t’ajudarà a reflexionar sobre les respostes que has donat.

“LUCKY YOU: https://www.youtube.com/watch?v=OphxvFob0j0  

 

Opció A

  1. Quins personatges surten?
  2. Un ocell i dona gran
  3. Un noi i una noia
  4. Un home del temps i una ballarina

 

  1. Quina relació tenen al començament?
  2. Son germans
  3. Són veïns
  4. Son pare i filla

 

  1. Com és la manera de ser d’ ell?
    1. Ell és tímid
    2. Ell és dubtós
    3. Ell és pessimista

 

  1. Cóm és la manera de ser d’ella?
    1. Ella és alegre
    2. Ella és freda
    3. Ella és tímida

 

  1. Què aprèn ell quan és amic d’ ella?
    1. Ell aprèn a ser més alegre i optimista
    2. Ell aprèn a conduir
    3. Ell aprèn a ballar
  2. Què aprèn ella quan es fa amic d’ell?
    1. Ella aprèn a estar trista
    2. Ella aprèn que no tot a la vida es sort.
    3. Ella aprèn a somriure

 

  1. Què ens vol ensenyar aquesta historia?
  2. Que hi han persones tristes i persones alegres.
  3. Que no sempre es pot ser feliç
  4. Que quan compartim i ens ajudem uns als altres són més feliços.

Opció B

I si vols jugar una mica clica l’enllaç

  JOC DE CARTES: https://wordwall.net/es/resource/1689663

 

Activitat 2:  PREPARA’T PEL REPTE?

FES UNA FOTO O UN DIBUIX CADA DIA

ESCRIU UNA PARAULA O FRASE SOBRE EL TEMA QUE ET PROPOSEM

MIRA L’EXEMPLE

 

FOTO/ DIBUIX PARAULA / FRASE
DILLUNS

UN PLAT O

ALGUN MENJAR

ESMORZO UN ENTREPÀ

 

FOTO/ DIBUIX PARAULA / FRASE
DILLUNS

UN PLAT O

ALGUN MENJAR

DIMARTS

UNA PEÇA DE ROBA

DIMECRES

UN PROGRAMA

DE TV

DIJOUS

UN ANIMAL

DIVENDRES

UNA FLOR O PLANTA

DISSABTE

UN OBJECTE DE LA TEVA HABITACIÓ

DIUMENGE

UN ARC DE SANT MARTÍ

 

Recursos on line

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>